Wniosek o nadanie numeru porządkowego dla nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Komórka organizacyjna
Urząd Miasta i Gminy w Nowej Słupi
ul. Rynek nr 15, 26-006 Nowa Słupia, Pokój nr 21
Opłaty
Usługa nie podlega opłacie skarbowej.
Za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa: 17,00 zł.
Opłat można dokonać w Banku Spółdzielczym o/Nowa Słupia 46 8507 0004 2007 7006 0381 0021
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni.
Podstawa prawna
Art. 47a i 47b ustawy z dnia 17 maja 1997 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2021 r., poz. 1990 z późn. zm.)
Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2021 poz. 1368)
Tryb odwoławczy
Ustalanie numeru porządkowego jest czynnością materialno-techniczną, w związku z tym strona niezadowolona może wnieść za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia w ciągu 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia skargę do Sądu Administracyjnego na w/w czynność.
Dodatkowe informacje, uwagi
Doręczenie zawiadomienia drogą pocztową lub odbiór osobiście w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupia ul. Rynek 15, pok. 21.