Wpis do rejestru działalności regulowanej
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wpis do Rejestru Działalności Regulowanej
- Oświadczenie, że dane zawarte we wniosku są kompletne i zgodne z prawdą oraz że podmiot spełnia warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
- Oświadczenie o spełnieniu wymagań na prowadzenia działalności z tytułu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Komórka organizacyjna
Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy
w Nowej Słupi z siedzibą przy ul. Staszica 18, 26-006 Nowa Słupia
Justyna Górecka, pok. nr 14, tel. 41 363-03-72
Opłaty
50zł – opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej
Termin i sposób realizacji
Rozpatrzenie wniosku o wpis do rejestru następuje w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku.
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, przedsiębiorca zostanie wezwany do uzupełnienia wniosku. W takiej sytuacji termin dokonania wpisu do rejestru biegnie od dnia wpływu uzupełnienia wniosku o wpis.
Po dokonaniu wpisu do rejestru wydaje się z urzędu zaświadczenie o dokonaniu wpisu.
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 888 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 162 z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
Od decyzji o odmowie wpisu przedsiębiorcy do rejestru działalności regulowanej przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.