Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym.
Dokument potwierdzenia opłaty skarbowej za zaświadczenie.
Jednocześnie wraz ze złożeniem wniosku należy zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dostępną przy wniosku o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym lub w Urzędzie Miasta i Gminy pok. 21 oraz podpisanie i dołączenie do wniosku
Komórka organizacyjna
Urząd Miasta i Gminy w Nowej Słupi
ul. Rynek nr 15, 26-006 Nowa Słupia
Maria Wiącek, pok. 21 (I piętro), tel.: (41) 317-87-41,
Opłaty
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości podlega opłacie skarbowej - 17,00 zł.
Za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa: 17,00 zł.
Opłat można dokonać w Banku Spółdzielczym o/Nowa Słupia 46 8507 0004 2007 7006 0381 0021.
Termin i sposób realizacji
Do 7 dni.
Podstawa prawna
Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
W przypadku wydania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje wnioskodawcy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, składane za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia, w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia.
Dodatkowe informacje, uwagi
Doręczenie zaświadczenia drogą pocztową lub odbiór osobiście w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupia ul. Rynek 15, pok. 21.
Wniosek wraz z załącznikami składa się w pokoju nr 21(I piętro).